Articole

Aceste articole pot constitui un inceput pentru cei in cautare de idei de promovare pentru afacerea lor. Daca vrei sa fi notificat la publicarea unui articol nou pe site-ul nostru, aboneazate la newsletterul Mindlens.

Comunicarea identitatii online

Comunicarea identitatii online

Cai de comunicare a identitatii online pentru afacerile mici si intreprinzatorii online

Stiluri de promovare

Stiluri de promovare

Planul de branding este unic pentru fiecare produs, serviciu sau companie. Vezi doua puncte de vedere diferite legate de branding.

Definitii ale conceptului de brand

Definitii ale conceptului de brand

In teorie exista foarte multe definitii ale conceptului de brand. Putine dintre acestea sunt pe intelesul tuturor. De aceea sunt necesare unele comentarii.

Identitate

  • Identitate lingvistica

    • Strategie de nume
    • Slogan
    • Copywriting
  • Identitate vizuala

    • design logo
    • design grafic (autocolante decoratii autovehicule, vitrine, bannere stradale, bannere digitale, casete luminoase/neluminoase, litere volumetrice, mesh-uri, grafica pentru serigrafiere, pliante, flyere, cataloage, mape de prezentare, afise, design ambalaje produse, calendare mari, calendare de buzunar, carti de vizita, foi cu antet)
    • web design
  • Pozitionare

    • stabilirea locului companiei si a serviciilor sau produselor sale in mintea consumatorului
  • Manual de identitate

Printuri

  • carti de vizita
  • flyere
  • cataloage
  • mape de prezentare
  • calendare
  • agende

Signalistica

  • casete luminoase
  • bannere
  • stoppere stradale
  • decorari auto

Obiecte personalizate

  • pixuri
  • brichete
  • brelocuri

Promovare web

  • web design
  • optimizare pentru motoarele de cautare

Strategii de comunicare a brandului

  • Campanii de promovare

    • stabilirea cailor de comunicare
    • stabilirea produselor publicitare
    • conceptie si realizare grafica
  • Campanii PR

  • Planificari media

Cercetari de piata

  • Analiza situationala

    • descriere a companiei, produse, servicii, misiune, valori, scopul analizei
  • Studiu general asupa pietei

    • care sunt principalii actori, raportul cerere/oferta, trenduri viitoare
  • Analiza competitiei

    • cine este competia companiei in cauza, locul si strategia lor de promovare si marketing
  • Profilul clientului

    • comportament, principii, valori, segmentare
  • Analiza SWOT

    • puncte forte, puncte slabe, riscuri si oportunitati ale companiei
  • Studii de imagine